HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, July 4, 2014

swarovski fw 14/15

1

10

6

11

2

    Posledné dva mesiace boli na "press days" veľmi bohaté a som nesmierne rada, že sa o niektoré môžem s Vami na
        blogu podeliť. Tentokrát to bude zopár fotografií a dojmov z uvedenia nových kolekcií na nasledujúcu sezónu
     jeseň/zima Swarovski, ktorej som sa zúčastnila spolu s Bekou (missed you Foly!) a Nikol. Za príjemnú spoločnosť
                 by som sa obzvlášť chcela poďakovať i Nataly, ktorá nám toto poobedie takisto spríjemnila. :)
    Ale teraz už k samotným kolekciám. Swarovski ich predstavil až šesť a musím povedať, že dizajnéri tejto značky
     naozaj mysleli na vkus a potreby každej z nás. Potešiť sa môžeme masívnejšími šperkami, v ktorých dominujú
          výrazné odtiene farieb ako smaragdová, tmavomodrá  či fialová, alebo naopak jemnými a decentnými
     kúskami už aj z veľmi žiadaného a obľúbeného ružového zlata. Vybrať tak nebude problém na žiadnu príležitosť,
      jemné retiazky a náhrdelníky sa dokonca samé ponúkajú na každodenné nosenie pre všetky vekové kategórie.
    Na kolekciách ma zaujala najmä variabilita viacerých dizajnov, takže určite najmenším problémom bude využívať
  náramok ako náhrdelník a naopak. Pokiaľ Vám to však nestačí, jednotlivé kolekcie sa vzájomne rafinovane dopĺňajú
a bude len na Vás pre akú dĺžku náhrdelníka sa rozhodnete, prípadne koľkými a v akých odtieňoch oživíte svoj outfit. :)

-------->>>

3

13

8

5

K videniu bola i kolekcia bytových doplnkov Swarovski. Btw, našla by som minimálne štyri, ktorým by sa moja teta
                                                                             veľmi potešila.

7

4

12

9

14

                                  Čo z kolekcie zaujalo Vás? Vlastníte nejaký kúsok z dielne Swarovski?
                                                                        + môj fit z akcie tu!                                

1 comment:

  1. wow, krásná kolekce! já vlastním od Swarovski náušnice a náhrdelník a moc ráda je nosím.

    ReplyDelete